Neem contact op met uw dealer
Uw dealer is altijd uw eerste aanspreekpunt bij technische problemen. Vind een dealer in uw regio die u kan ondersteunen bij al uw technische vragen.
myRoland als tool voor RolandCare
Ons online gebruikersplatform myRoland is ook een uitstekende tool om uw RolandCare op te volgen. Indien u een technisch probleem zou hebben, of uw productie loopt niet optimaal, kan u via myRoland een case aanmaken. Dit wordt dan intern opgevolgd door ons helpdesk team. Zelf kan u ook de voortgang van uw dossier volgen. Service interventies kunnen tevens via myRoland aangevraagd en ingepland worden.
Ons Helpdesk Team

Wilt u graag met één van onze experts spreken? Stuur ons een e-mail of bel naar +32 (0) 14 57 59. Onze helpdesk is op werkdagen bereikbaar van maandag t/m donderdag van 9.00 tot 17.30 en op vrijdag van 9.00 tot 17.00. Hou het serienummer van uw toestel klaar als u met ons contact opneemt. Zo kunnen wij u snel verder helpen.

Download Teamviewer voor optimale ondersteuning

Download Teamviewer zodat wij gemakkelijk uw PC kunnen overnemen en kunnen onderzoeken wat precies het probleem is en hoe wij u kunnen ondersteunen.