Roland DG Blog

Welk woord vat jouw Roland Hero verhaal samen?

Als je één woord zou moeten kiezen om jezelf, je bedrijf en hoe je je Roland-systeem gebruikt te beschrijven, wat zou het dan zijn? Welke uitdrukking zou je gebruiken om je ethos, je visie, je dagelijks leven samen te vatten?

Dit jaar vieren we de Roland Hero Awards, als hulde aan onze fantastische klanten in de hele regio. Elk Roland bedrijf heeft een verhaal te vertellen en we zijn zo benieuwd om ze te kunnen delen met de wereld. Vertel ons over je bedrijf, je geschiedenis, heden en toekomst, de mensen met wie je samenwerkt, je ideeën en innovaties en hoe je je Roland-apparatuur gebruikt om fantastisch werk af te leveren.

We hebben een aantal inspirerende verhalen geselecteerd uit heel Europa en voor elk van hen valt één woord op. Voor Peak UK, valt ons het woord roem in: deze Britse onderneming zet een 200-jarige erfenis van textielinnovatie voort door sportkleding te ontwikkelen die hielp om een Olympische medaille te winnen.

Roem is het woord voor Roland Hero PeakUK 

Vooruitgang is een treffend woord om CarDsign uit Nederland te beschrijven. Dit familiebedrijf is gedurende drie decennia gegroeid om te voldoen aan de veranderende vraag van klanten, met behulp van de nieuwste Roland-systemen. In Italië maken we kennis met de ondernemer achter Copicad, een fervent mountainbiker die zijn droom waarmaakte door een merk voor fietsstickers op te richten, en in Hongarije leerden we waarom NagyPR zoveel voldoening uit zijn werk haalt.

Het zijn deze woorden die het best beschrijven waarom Peak UK, CarDsign, Copicad en NagyPR Roland Heroes zijn. Wat maakt jou tot een Roland Hero? Ben je inspirerend, ondernemend, innovatief of creatief? Uniek, onbaatzuchtig of avontuurlijk? Draait alles rond moed, plezier of verrassing? Of zijn vastberaden, onbaatzuchtig of uniek woorden die jou typeren? Het zou gewoon ook eenvoudig blij kunnen zijn.

 

 

Maak je geen zorgen, je hoeft het niet bij één woord te houden; we willen graag dat je jouw verhaal vertelt over hoe jij Roland-apparatuur gebruikt en wat ze je helpen bereiken heeft in je zakelijke of persoonlijke leven. Kruip in je pen en stuur ons je verhaal tegen 31 oktober 2018. Eén gelukkige klant die het beste samenvat wat het betekent om een Roland Hero te zijn wint een ongelooflijke prijs en iedereen die meedoet kan genieten van leuke extraatjes waarmee hij kan pochen. We zijn benieuwd naar je verhalen. 

 

Voor meer informatie en om VANDAAG nog je Roland verhaal te delen,

zie www.rolandhero.com